INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

AdWords dla Hotelarzy

 

Wyszukiwarka Google to miejsce, od którego większość naszych potencjalnych gości rozpoczyna poszukiwanie miejsc noclegowych lub pomysłów na spędzenie wolnego czasu. Właśnie dlatego reklama w wyszukiwarkach staje się dla branży turystycznej jedną z najskuteczniejszych form promocji. Hotelarze w szczególności powinni podnosić swoje kompetencje na tym polu. Po to, aby umiejętnie wybrać i kontrolować firmy zewnętrzne zajmujące się tym obszarem, lub aby samodzielnie prowadzić skuteczne działania reklamowe w Google. Temat jest niezwykle istotny – wiedza związana z Search Enginge Marketingiem nieustannie się zmienia, aktualizuje. Bardzo łatwo o błędy, a co za tym idzie – o źle wydane środki. Szkolenie „AdWords dla Hotelarzy” ma pomóc w uniknięciu tych błędów.



Grupa docelowa:

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu obiektów hotelowych, pensjonatów, ośrodków SPA – jak również do ich właścicielu lub kadry zarządzającej.



Cele szkolenia:

Przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektów reprezentowanych przez uczestników spotkania.



Korzyści dla uczestników:

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom poznać pełną gamę możliwości reklamy zarówno w wyszukiwarce Google, jak i jej serwisach partnerskich lub tematycznych. Uczestnicy poznają również możliwe strategie prowadzenia tego typu kampanii reklamowych.



TEMATYKA:

1.Wstęp

·  Cechy systemu – plusy i minusy tego typu kampanii

·  Różnice między reklamą w wyszukiwarkach a pozycjonowaniem organicznym

·  Rodzaje nośników reklamowych AdWords

·  Rodzaje targetowania komunikatów reklamowych (kanały dotarcia do odbiorców)

·  Ogólna prezentacja i omówienie interfejsu AdWords – w tym najnowsze zmiany

·  Landing Page – gdzie powinniśmy kierować użytkowników?

2. Reklama tekstowa

·  W jaki sposób skutecznie dobrać odpowiednie słowa i frazy kluczowe dla naszego hotelu?

·  Jak działa narzędzie propozycji słów kluczowych?

·  Mogą pomóc: Google Trends, Narzędzie analizy rynków

·  Zewnętrzne narzędzia badania i kombinacji słów kluczowych

·  Jak dopasować te frazy w systemie AdWords? Dopasowanie ścisłe, ogólne, modyfikator AdWords

·  Jak stworzyć teksty reklam zachęcające do kliknięcia?

·  Jak można rozbudować reklamy tekstowe o dodatkowe elementy?

·  Uruchamiamy kampanię – od jakiego budżetu zacząć?

·  Booking.com w AdWords – jak walczyć z gigantem?

·  Na co zwrócić uwagę przy współpracy z firmą zewnętrzną zajmującą się Adwords?

3. Reklama display

·  Jak działa system emisji banerów reklamowych w AdWords?

·  Jak wyglądają banery, w które klikają użytkownicy?

·  Jakie formaty reklam możemy tworzyć w Google AdWords?

·  Sposoby targetowania reklam banerowych – zainteresowania, tematy, miejsca docelowe

·  Remarketing – w jaki sposób podążać za naszymi użytkownikami?

·  Strategie remarketingowe dla Twojego hotelu

4. Reklama video

·  Siła YouTube w Polsce – Ty też z niego korzystasz!

·  TrueView – reklama na YouTube. Jak to działa?

·  Rodzaje reklam na YouTube (wyszukiwanie, wyniki wyszukiwania, przed filmem, na filmie)

·  W jaki sposób szybko i tanio tworzyć atrakcyjne filmy video?

5. Jak mierzyć skuteczność działań?

·  Google Analytics – omówienie i podstawowe możliwości

·  Cele strony – śledzimy skuteczność

·  Moduł E-Commerce – pogłębiona analiza

·  Przepływy użytkowników, mapa kliknięć – co nam to może dać?

·  Jak wyciągać wnioski z morza danych? Na co zwrócić uwagę?

6. Przykłady i strategie

·  Budujemy przykładowe kampanie

·  Wybieramy strategię dla naszej kampanii

·  Ustalamy budżet

7. Przykłady i strategie