INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

Standardy obsługi gościa SPA - strategia sukcesu

 

 

 

Cele szkolenia:

Praktyczne przekazanie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta w SPA. Omówienie najważniejszych kwestii oraz problemów pojawiających się w kontaktach gościem SPA. Łamanie obaw i nieznajomości potrzeb klientów SPA. Uczestnik szkolenia pozna tematykę relacji jakie należy budować w kontaktach z klientem SPA. Ważnym celem jest wskazanie drogi uczestnikom szkolenia jak właściwie budować rozmowę z klientem zarówno obecnym jak i potencjalnym.



Korzyści:

Uczestnik zostanie przeszkolony z wielopoziomowej obsługi klienta SPA. Nauczy się reagować na bardzo różne sytuacje jakie mają miejsce lub mogą mieć miejsce w obiektach SPA. Rozwieje wątpliwości co do słuszności postępowania z klientem SPA. Nauczy jak zdobyć zaufanie a także pozyskać serce klientów SPA. Uczestnik pozna słownictwo niezbędne w pracy SPA oraz nauczy się kreować wellness atmosferę w celu realizacji celów budżetowych. Podczas jego trwania uczestnicy poznają nowoczesne trendy na rynku wellness&SPA



Zdobycie umiejetności:

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

profesjonalnej obsługi klienta SPA

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

pewności w rozmowie z klientem SPA

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

posługiwanie się profesjonalnym językiem SPA

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

zrozumie czego oczekują od niego klienci i co może im zaoferować

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

pewnie pokona obiekcje i zastrzeżenia klientów



Uczestnicy:

Szkolenie dla kosmetyczek, fizjoterapeutów oraz masażystów i pracowników recepcji



TEMATYKA:

1. Wprowadzenia do obsługi klienta SPA

·  kto jest klientem SPA

·  po co przychodzi i czego oczekuje po wizycie w SPA

·  co powinniśmy oferować klientowi z ramienia usług ekskluzywnych

2. Misja pracowników SPA

·  czym jest powołanie do pracy w SPA

·  jak poradzić sobie z niepewnością podczas wykonywania zabiegów i obsługi klienta SPA

·  jaką postawę prezentować aby zadowolić klientów SPA

3. Budowanie profesjonalnych relacji z klientem SPA

·  pierwsze wrażenie czyli jak postępować w pierwszych sekundach z klientem

·  jakie czynniki decydują o sukcesie w relacjach

4. Zasady obsługi klienta SPA

·  powitanie werbalne

·  przygotowanie pomieszczeń zabiegowych SPA

·  omówienie procedur zabiegowych

·  zakończenie oraz odprowadzenie klienta

·  pożegnanie z klientem w recepcji SPA