INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego

 

 

 

Cele szkolenia:

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Uświadomienie, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL. Pokazanie, jak przygotować kreację reklamowa twojego hotelu, aby w dobie konkurencji skutecznie wyróżniać się na rynku

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Zaprezentowanie nowych sposobów komunikacji z rynkiem i nowoczesnych metod sprzedaży w hotelarstwie

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z hoteli, służąca nakreśleniu kierunków komunikacji marketingowej poszczególnych obiektów

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Idea nieustannego „samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji o najnowsze trendy w marketingu ”stanowi motyw przewodni szkolenia



TEMATYKA:

Otwarcie szkolenia:

1. Powitanie i przedstawienie się



2. Cel i agenda



3. Zasady – ustalenie “kontraktu” szkoleniowego




Część I czyli nowości w pigułce

1. Marketing tradycyjny a marketing 3.0 – benchamrk



2. Marketing relacji a marketing emocjonalny - znaczenie marki I jej autentyczności



3. Model 3 I, DNA marki i elementy CSR




Część II: Plan marketingowy czyli tradycyjne rozwiązania zawsze na czasie

1. Analiza SWOT, analiza konkurencji, analiza cen konkurencji- case studies



2. Docelowe segmenty rynkowe i sposoby dystrybucji



3. Polityka handlowa – sezony i siatka cen dla poszczególnych segmentów rynkowych




Część II – nieodzowny e-commerce:

1. Marketing Internetowy i media społecznościowe - benchmark




2. Strona domowa hotelu- estetyka a postulaty SEO i funkcja sprzedaży



3. CRS – dzisiejsze must be w zakresie systemów rezerwacji internetowej




Część III - case studies uczestniczących hoteli:

1. Direct marketing - na przykładach ofert handlowych hoteli reprezentowanych przez uczestników



2. Promocja, reklama i działania wspierające sprzedaż - event Marketing, buzz marketing



3. Metafory w marketingu - nowe podejście do konstrukcji pakietów - elementy NLP




Część IV: Organizacja marketingu

1. Struktura organizacyjna i zakresy obowiązków pracowników marketingu



2. Zarządzanie przez cele, kontrola skuteczności ofert



3. Zarządzanie ceną - praca na cenie dnia w tym elementy revenue management




Zamknięcie szkolenia

1. Podsumowanie - przypomnienie poznanych wiadomości i umiejętności



2. Certyfikaty, test sprawdzający