INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

Sprzedaż w hotelu i maksymalizacja jej skuteczności

 

 

W czasie nadal trwającego kryzysu branża prześciga się w nowych pomysłach na poprawę wyników ekonomicznych, które w głównej mierze opierają się na sprzedaży. Czy rozwiązaniem jest wojna cenowa, czy mobilizacja zespołu sprzedażowego? Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź podczas tego szkolenia.



Cele szkolenia:

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Zapoznanie się z prawidłowym funkcjonowaniem komórki sprzedażowej opartej na kilku modelach z uwzględnieniem specyfiki hotelu (biznesowy, wypoczynkowy, konferencyjny)

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Zoptymalizowanie procesów w zakresie sprzedaży, raportowania i skuteczności docierania do klientów

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Rozwiązywanie zgłaszanych przez uczestników problemów w formie case’ów

http://www.ceib.com.pl/images/icon/check.png

Zaznajomienie się z zasadami optymalizacji przychodów



Korzyści dla uczestników:

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

Uczestnicy zaznajomią się z zasadami organizacji nowoczesnej sprzedaży

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

Zostaną omówione najnowsze trendy sprzedażowe

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

Zaznajomienie się z metodami jakimi możemy wspierać sprzedaż

http://www.ceib.com.pl/images/icon/Lightbulb.png

Umiejętność zbijania obiekcji handlowców o nieskuteczności ich sprzedaży



TEMATYKA:

1. Jak zorganizować pracę w dziale sprzedaży

·  dobór i selekcja personelu

·  zasady podziału obowiązków

·  zasady wynagradzania (indywidualne, zbiorowe)

·  system CRM

·  raportowanie i mierzenie skuteczności działań handlowych

·  system rezerwacyjny (recepcyjny, bankietowo-konferencyjny)

·  system segregatorowy

·  budowa planu sprzedaży i wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych

2. Jak przygotować produkt do sprzedaży

·  analizy zewnętrzne i wewnętrzne

·  cechy unikalne

·  metoda Cecha – Zaleta – Korzyść

·  przekuwanie wad na zalety

3. Rozmowa handlowa

·  sztuka zadawania pytań

·  techniki negocjacji

·  zasady manipulacji

·  prezentacja ceny

4. Skuteczne dochodzenie do „TAK” – metody zamykana rozmów o ofercie.



5. Jak ważny we wspomaganiu sprzedaży jest plan marketingowy.



6. Jak promocja i kreacja wizerunkowa wpływa na sprzedaż hotelu?



7. Metody dotarcia do klienta w zależności od jego rodzaju – klient indywidualny
7. (turysta, biznesmen grupowy (konferencyjny, turystyczny), a kanały dystrybucji oferty hotelu.



8. Sprzedaż hotelu przez Internet.



9. Podstawy revenue management – jak optymalizować przychody ze sprzedaży.



10. Ćwiczenie optymalizujące przychody.



11. Benchmark – fakty i mity. Alternatywa wspomagania sprzedaży i badania rynku dla hoteli.



12. Zakończenie/indywidualne konsultacje z trenerem.