INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

TURYSTYKA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

 

 

 

Dlaczego należy wykorzystać social media w promocji usług turystycznych?

Zachowanie potencjalnych klientów usług turystycznych w mediach społecznościowych.

7 kluczowych cech profesjonalnego profilu firmy turystycznej na Facebooku.

Facebook to nie wszystko! Praktyczne poznanie wielu innych narzędzi promocji.

Skuteczna komunikacja marketingowa branży turystycznej – planowanie i prowadzenie

efektywnych kampanii reklamowych przy ograniczonym budżecie.

Jak rozwiązywać sytuacje kryzysowe.

Social media na witrynach turystycznych.

Case study: analiza wielu przykładów (dobrych i złych) social marketingu w polskiej

turystyce, realizowane w oparciu o bezpłatne narzędzia.

Pozycjonowanie marki w wyszukiwarce:

- Omówienie podstawowych zasad pozwalających na samodzielne pozycjonowanie

marki w wyszukiwarce Google. Poznanie wielu bezpłatnych narzędzi związanych

z monitorowaniem efektów. Przedstawienie bezpłatnego narzędzia

pozwalającego na monitorowanie marki w internecie.

Marketing w wyszukiwarce na słowa kluczowe:

- Przedstawienie najważniejszych kroków w samodzielnym prowadzeniu

kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Poznanie interfejsu

reklamowego i nabycie umiejętności poprawnego konstruowania kampanii

reklamowych, zarządzania budżetem, a także przygotowywania skutecznych

reklam promujących usługi turystyczne.

Reklama kontekstowa i intekstowa:

- Poznanie idei reklamy kontekstowej, w tym możliwości prowadzenia kampanii w

dużych portalach i serwisach.

Reklama graficzna:

- Rodzaje reklam graficznych i modele jej sprzedaży. Omówienie przykładów

reklam angażujących potencjalnych klientów i budujących zasięg danej marki

turystycznej. Poznanie idei i zasad „landing page”.