INSTYTUT SZKOLEŃ PROFESJONALNYCH

Vademecum pokojowej – czystość, kultura i ogłada

 

 

Szkolenie dot. zarówno zadań stojących przed Działem Służby Pięter jak i systemu zachowań

wobec gościa hotelowego. Szkolenie zwraca uwagę na kwestie stresu, który może wystąpić przy

kontakcie z trudnym gościem jak również niektóre zagadnienia związane z kulturą osobistą.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik powinien:

· Wykorzystać efektywne techniki utrzymywania czystości w hotelu.

· Umiejętnie pokonywać sytuacje konfliktowe.

· Znać podstawowe przepisy regulujące pracę w służbie pięter hotelu.

Ramowy program szkolenia:

1. Miejsce służby pięter w hotelu.

2. Regulacje zewnętrzne.

3. Standardy – regulacje wewnętrzne.

4. Regulamin organizacyjny.

5. Potrzeby i oczekiwania Klienta.

6. Komunikacja z Klientem.

7. Niezadowolony Klient.

8. Elementy sztuki obsługi gościa i savoir vivre.

9. Profesjonalizm służby pięter.

10. Prezentacja osobista, procedury zdrowia i bezpieczeństwa.

11. Materiały, środki czystości, pościele i ręczniki.

12. Raporty.

13. Współpraca z innymi działami.